SUNLIGHT HURT MY EYES

(hejhej emlan! *vinkar*)
Vilket najs väder vi har hörreni grabbar!
Sitter atm på min veranda i solen och ska väl fortsätta på min samhällsuppgift. Jättejobbigt faktiskt!
Den här veckan är det hårdpluggning som gäller, inga undanflykter! Skulle vara så jäkla skönt att vara klar med allt den här veckan så att jag får nästa ledig.
Har också tänkt cykla till och från skolan varje dag denna vecka, en sträcka på ca 9km enligt google maps... NAJS, kommer ju inte behöva träna! Och på idag blir det ju en mil extra eftersom jag ska cykla till stallet och tillbaka... Räknade ihop det där förut och dagens cykling skulle ligga på nästan 3 mil... kul!
Nej, nu ska jag fortsätta cykla höll jag på att skriva, men skriva ska det vara...
PUSSTJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0