Orken rann ut i sanden

Det är med en gnutta irritation som jag skriver det här inlägget. Klockan är över elva på kvällen och jag har i flera timmar nu suttit och försökt få i ordning på redigeringen utav filmen som jag och mina klasskamrater filmat.
  • Ett irritationsmoment är att vi på något vis lyckats "missa" att filma tio sekunder av vår film pga miss i filmmanuset.
  • Ett annat är att Kamran inte har använt sig utav fokusen på kameran när han filmade. (jävla idiot)
  • Ett tredje är att våra datorer inte har kapacitet till att köra de tunga Adobe programmen, i det här fallet Premiere Pro och After Effects. Vill slå sönder datorn för att den laggar så mycket. Går in i kontrollpanelen och stänger ned allt annat som körs i bakgrunden när jag redigerar och ÄNDÅ så laggar det.
Nej, just nu vill jag bara lämna in en halvfärdig film och säga: här har ni, början är bra så efter den kan ni snälla sluta kolla eftersom det är hål lite här och var och eftersom att filmerna är oskarpare än då man kollar tjugo meter bort i ett par läsglasögon. Varför Gud, VARFÖR kollade ingen till så att han gjorde rätt?
Är så otroligt jädra skoltrött nu så hälften vore nog. Tack för att det bara är en riktig skoldag kvar. Tack snälla.
Fuck livet. Insåg just att jag måste till skolan imorgon för att fixa detta trots att jag är sjuk. Vill dö. Orkar inte mer nu. Bryter snart ihop.
Ge mig sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0