n-ostalgi

Idag har jag gjort ungefär ingenting eftersom jag är förkyld som tusan och känner att jag behöver chilla för att bli frisk. Fast om jag nu skulle nämna något jag har gjort så skulle det inte vara att jag spelat rumble ungefär en miljon gånger, och inte heller att jag tvättat speglar och dammat av hyllor inne på toaletten. Tror inte heller jag skulle nämna hur många gånger jag snytit mig under dagen faktiskt. Men något jag skulle nämna är att jag tittat igenom ungefär en miljon bilder (läs det med en nypa salt) som ligger på min externa hårddisk. Allt ifrån 2004 fram till idag.
Och då hittade jag några bilder som jag och några gamla klasskamrater tog till ett bildprojekt. Vi photoshoppade också ihop dem sen... det var det första jag gjorde i photoshop och då fattade jag verkligen ingenting och man kan väl sammanfatta det hela som att det syns lite grann...
Här har vi i alla fall något som jag redigerade ihop idag eftersom det som vi redigerade då inte finns kvar som en fil på datorn utan endast utskrivet såvitt jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0