Långt inlägg för lång dag

Oj vilken lång dag det har varit. Allt började med att jag trodde det var fredag, och besvikelsen sköljde över mig när jag insåg att det var lite mer tisdag, men jag var inte bitter för det. Jag skulle upp på stan och fota till mitt projekt (bilder kommer), något som jag såg fram emot.
Sen lyckades ju morgonen bli rätt så asdålig ändå kan man väl sammanfatta det hela som utan att gå in på några details. Efter många om och men kom jag i alla fall upp på stan, nästan en timme senare än planerat. Knäppte troligen en hel del bra bilder, men är inte riktigt klar än känns det som, även om jag tagit omkring 400 bilder.
I skolan hade vi muntliga nationella provet i matematik. Lite halvflummigt prov tyckte jag då jag inte riktigt såg det matematiska i det. Det kändes som att det handlade mer om att kunna resonera.
Efter det slutade vi och då åkte vi upp på stan. Väl där mötte vi upp Mattias och så vandrade vi iväg till Espresso house och fikade. God, i need to stop doing that. Äta så mycket onyttigt alltså, det är fan inte bra för hälsan.
Knallade sen iväg till H&M där jag köpte mig ett välbehövligt enkelt svart tublinne. Basic.
Sen satt jag och Fridus, ensamma kvar, på Våghustorget i solen och väntade på bussen. Såg hur 24:an gick och nästa gick långt efter <3333333333 så för mig blev det en promenad hem samtidigt som jag pratade med en festlig filur.
Hemma åt jag mat och sen tårta från gårdagen då mamma fyllde år. (oh god, förstår ni vad jag menar med att jag måste sluta äta onyttigt? jävla tjockis typ.. inte för att jag är tjock, men jag lär väl bli.)
Nu sitter jag här i min ensamhet i min överdrivet bekväma säng och känner att sova inte skulle vara någon dum idé. Men så har jag ju inte borstat tänderna än vilket ger mig något utav en fml känsla. Måste gå ned för de 14 trappsteg vi har, borsta tänderna, och sedan gå upp för dem igen. *lat*
DÅ SÄGER VI SÅ DÅ, AAAAAH MMMMMMMMH
nattinatti!

Oj vilken lång dag det har varit. Allt började med att jag trodde det var fredag, och besvikelsen sköljde över mig när jag insåg att det var lite mer tisdag, men jag var inte bitter för det. Jag skulle upp på stan och fota till mitt projekt (bilder kommer), något som jag såg fram emot.

Sen lyckades ju morgonen bli rätt så asdålig ändå kan man väl sammanfatta det hela som utan att gå in på några details. Efter många om och men kom jag i alla fall upp på stan, nästan en timme senare än planerat. Knäppte troligen en hel del bra bilder, men är inte riktigt klar än känns det som, även om jag tagit omkring 400 bilder.

I skolan hade vi muntliga nationella provet i matematik. Lite halvflummigt prov tyckte jag då jag inte riktigt såg det matematiska i det. Det kändes som att det handlade mer om att kunna resonera.

Efter det slutade vi och då åkte vi upp på stan. Väl där mötte vi upp Mattias och så vandrade vi iväg till Espresso house och fikade. God, i need to stop doing that. Äta så mycket onyttigt alltså, det är fan inte bra för hälsan.

Knallade sen iväg till H&M där jag köpte mig ett välbehövligt enkelt svart tublinne. Basic.
Sen satt jag och Fridus, ensamma kvar, på Våghustorget i solen och väntade på bussen. Såg hur 24:an gick och nästa gick långt efter <3333333333 så för mig blev det en promenad hem samtidigt som jag pratade med en festlig filur.

Hemma åt jag mat och sen tårta från gårdagen då mamma fyllde år. (oh god, förstår ni vad jag menar med att jag måste sluta äta onyttigt? jävla tjockis typ.. inte för att jag är tjock, men jag lär väl bli.)

Nu sitter jag här i min ensamhet i min överdrivet bekväma säng och känner att sova inte skulle vara någon dum idé. Men så har jag ju inte borstat tänderna än vilket ger mig något utav en fml känsla. Måste gå ned för de 14 trappsteg vi har, borsta tänderna, och sedan gå upp för dem igen. *lat*

DÅ SÄGER VI SÅ DÅ, AAAAAH MMMMMMMMH
nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0