Kul jul, livet rullar på

<p style=
<p><span style=
Nya bilder, den sista tog mamma på mig imorse vid frukosten :P
Hej! Här står jag i mitt kök med nyduschat trollhår och borstar tänderna. SOM EN CHEF! Det är i dessa lägen man skulle haft en webbkamera inbyggd i datorn...
Idag har jag gjort vadå? Juste, nationella i matte........hela dagen typ... Vet ärligt inte riktigt om jag ska vara nöjd eller inte. Vill ju ha ett A, men är rätt säker på att jag inte kommer få det pga tidsbrist i slutet. Skulle inte ha chillat så mycket. JAJA WHATEVER. Fick ju i alla fall äta subway. Rikskuponger av skolan <333333333
Annars då? Jo, men jag har nyss gjort klart den sista görjobbiga uppgiften. Känns helt okej faktiskt.
Eller ja, ska ju filma och redigera det sen också men det är inte lika tråkigt.
KULJUL, livet rullar på ju. snart sommarlov. ååååh, längtar så!!!!
OCH HAR FÅR FRÅN OCH MED NU ÅKA UT OCH ÖVNINGSKÖRA OCKSÅ, SÅ DJÄVULSKT NAJS!
Nu ska jag sova, puuuuuuusss

Kommentarer
Postat av: william

härligt att få övningsköra.D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så Glad:)

Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 13:05:52
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0