Känner mig som en spanjor

HALLOU(mi)!

 
Dagens drog.
Idag är jag på bättre humör även om rösten är näst intill borta. Sa förut att jag inte skulle prata mer förrän imorn men det gick inge bra när jag skulle hjälpa min stackars granne som behövde hjälp med spanskaläxan såatteeh ja, nu sitter jag här med min slitna röst i alla fall.

Pallrade mig alltså iväg till skolan trots att jag inte alls egetnligen orkade. Tog i alla fall 24an så att jag fick chilla på samma buss hela vägen även om det innebar några minuters försening. Bättre det än att inte komma alls!

Kollade på en bra film på engelskan och drack te och åt scones som vår lärare hade fixat till oss. Gulligull! Så när jag väl var där så kändes det ju mer ansträngande att åka hem än att stanna typ... Sen var det betygssnack och det blir då ett B för mig i engelska 5.

Sen stannade jag även kvar för att få höra mina betyg i spanskan. (okej, jag stannade för att vi skulle få fika där) OCH DET ÅNGRAR JAG INTe. För neeeeeej, vem fick ett A i spanska? VEM TROR NI?!?! VAVAVAVA?!?! Trodde att jag skulle få ett C, men näääääääe sa hon det kändes inte rättvist. "då får jag väl B" tänkte jag och var glad. Men näääääääääe sa hon, det tyckte hon inte heller kändes rättvist. "nähä, men vilket av dem blir det nudå? kan hon inte bara säga?!" tänkte min lilla hjärna. Men ett A det känns självklart att jag ska sätta det på dig, sa hon för att vara ordagrann.

Jag var så chockad att jag började gråta, på allvar. JAG FICK ETT A I SPANSKA OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA HAPPY!!!! IT'S SICK!!!!! HELT STÖRT!!!!! HOLA HOLA LIXOM.

Okej, jag vet inte om någon annan skulle gråta av lycka för ett A i spanska, vad ska man ha spanska till lixom? MEN DET ÄR KÄNSLAN AV ETT A!!!!!!!!!!! POÄNGEN!!!!!! TÄVLINGEN med mig själv!!!!

Ja okej. Vid det här laget har alla fattat hur glad jag blev. Det har varit en bra dag trots sjukdom som gör att jag varken kan prata eller andas.


Sen har jag till och med lyckats få i ordning på nästan hela filmen nu också, fast det såg så mörkt ut igår. Kanske var för att det var så sent :P Kände mig lagom high tech när jag satt med premiere pro på tv:n och after effects på datorskärmen och bytte lite hipp som happ emellan dem.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0