26 mars 2012

en bild av väldigt många från dopet igår, johan som modell.
Har under dagen varit på ett underbart humör trots det faktum att det är måndag vilket är skönt. Inte att det är måndag alltså, utan att jag varit på ett så bra humör. Inget stall idag eftersom det är teorivecka vilket också var skönt då jag var riktigt otaggad.
Dagens, eller kvällens kanske det blir, måste ändå ha varit när Jennifer och Matte kom på spontantripp hit och drack thé. Kan knappt fatta hur bra de är.
Imorgon har jag sovmorgon och på onsdag studiedag. Livet är rätt chill just nu ändå! Och mindre än en månad till min födelsedag, #dagsatttaggatill. (fattar ni? #tagga, ROLIGT HEHE......)
Godnatt mina små solrosfrön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0