torktork

Har något utav en bloggtorka. Tar bilder med mobilen och så och tänker "ska lägga upp detta på bloggen" men så gör jag inte det. Det är ju rätt ansträngande att lägga in bilder i datorn osv... okej, både sladden och mobilen är precis intill mig men det är ändå jobbigt. Har så extremt tråkigt just nu så hälften vore nog och vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken heller. Inatt kommer vi få sova en timme mindre eftersom klockan ska ställas fram och imorgon ska jag iväg på barndop.
Jag drömde att jag hade en asfin klänning som jag bestämde mig för att använda så jag blev ju lite besviken när jag vaknade och insåg att jag inte hade det.
Den här veckan har jag i alla fall ätit vårens första glass, både isglass och kulglass. Extremt gott!
Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0