finished like a boss

ostjocke modellade för min tidning, ville inte ha med hans huvud för det var för fult :PPPPPP (skojar, du är jättesöt)
JAG ÄR ÄNTLIGEN KLAR MED TIDNINGEN!!! FINALLY, YES! feels so good. Kan inte beskriva det!
Och som grädden på moset, som min gamle vän brukar säga, så är jag med mina favoriter som sitter och spelar Amnesia... vad ska man säga? Jag tror jag har hamnat mitt i ett gäng med gamerZ. Det roliga är också att hetaste samtalsämnet mellan dem är Minecraft och ikväll taggar de till Melodifeestivalen. (själv är jag varken ett fan av spel eller melodifestivalen)
Har ju då med mig datorn hit eftersom jag var tvungen att färdigställa tidningen. Nej, men då får vi väl hoppas att ni får en underbar kväll! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0