s-s-s-summer

två bilder från förra sommaren
Chacha bloggreaders! What a beauuuuuuuuuuuutiful day I have to say. Jo men ni förstår att jag just haft min sista riktiga skoldag, avslutning på torsdag sen är livet en fest i vad är det? Tio veckor? -vet inte ens när vi börjar igen haha...
Dagen har bestått av finfina redovisningar av fina foton och grymma filmer och sedan fick jag ju då även beskedet om mattebetyget som jag skrev om igår, och jomenvisst blev det ett A! Ååååh, blev så himla glad!
Eftersom jag lämnat in min lilla bebis, ska jag fixa i ordning på den här gamla fina skrotdatorn, kanske köpa ett nytt batteri till den som fungerar eventuellt.. kan ju vara värt några hundra. Ska återställa den också tänkte jag så jag håller på och gör en backup på den nu.
Hope you've had a great day mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0