YOLO aka Joe Labero

Bilder från min sjuka vecka. Har verkligen mått dåligt hela veckan men ändå har jag släpat mig iväg på paintball, till skolan för de sista lektionerna och på JB galan. Sen var jag deadfish hela lördagen och så igår kom rösten tillbaka och då bestämde jag och mina tjejer oss för att vi skulle kolla på BB-finalen tillsammans och sedan sova över. Vi började ju ändå inte förrän klockan ett idag. Det var en riktigt mysig kväll/natt. Fler av dessa tack!
Nästa gång kanske vi inte alla tre ska vara sjuka bara heeeeheeeeee.....
Så har vi varit iväg i skolan på mattelektion. Skulle komplettera för att möjligen få ett A, åååh jag hoppas så att jag kommer få ett. Har svårt att tro det, men kaaaaanske.
Imorgon är sista riktiga skoldagen med redovisning och grejer, nationaldagen medför ledighet på onsdag och på torsdag är det avlsutning. Det känns helt otroligt underbart. Har inget jobb i sommar men just nu bryr jag mig inte. Allt är så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0