sick day

What a day!
Har inte sagt ett ord på hela dagen. Eller försökt har jag väl men det går inte... Är så jävla trött på att inte ha någon röst så jag typ vill spy. NEEEEEj men nu ska jag inte vara bitter.

Idag har jag tillbringat dagen sjuk i min säng tittandes på Desperate Housewives i min ensamhet. Det är inte mer än rätt. Först hade jag lite problem med att se det bra med serien men nu, inne på 17:e avsnittet, (borde inte nämna att jag började idag) så förstår jag vad som är bra med det hela. Det börjar bli spännande.

Jahapp, och nyss fick jag ett roligt sms av min gode vän gangster-Jocke som idag verkligen lever upp till sitt namn. Satt här och skrattade för mig själv som den ensamma sjukling jag är, tur att han har kul i alla fall. HAHA this is some kind of "Hej jag tycker synd om mig själv"-inlägg. Patetiskt.......

Längtar så jävla mycket tills jag får tillbaka rösten. Det enda bra med att vara sjuk är att man kan äta massa onyttigt och bara sitta med datorn och titta på tv hela dagarna. Det dåliga är att detta blir tråkigt efter 1-2 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0