Underbar start på sommarlovet

Här är då ett litet collage från de senaste tre dagarna som varit heeeeelt underbara med fantastiska människor.

Pyjamasparty hos Albert som sagt, och igår när jag kom hem vid fyra-snåret så kom jag och Fridus på att vi skulle sova över igen. Hade först planerat en äventyrlig cykeltur på kvällskvisten men efter så lite sömn som vi fick föregående natt så var det inte så konstigt att båda var för trötta för det.

Klockan två i natt när vi båda låg i hennes säng och precis skulle sova skickade Albert en emoji som föreställde pommes vilket fick både mig och Fridus att vakna till liv. "Gud va gott med pommes!!!" var i stort sett vår reaktion. Och jaaaaaaa, vad kommer jag på då? Att hon bor asnära McDonald's i Västhaga, och att vi borde cykla dit och köpa pommes. Sagt och gjort. Med våra sovkläder på, en varsin tjocktröja och skor så cyklade vi iväg och köpte våra jädra pommes frites. Han i kassan såg lite road ut, men vad gör det? Det är sommarlov och vi var hungriga.
Varför då inte göra det hela lite roligare med att ha vårt eget pyjamasparty på McDonald's?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0