SNYGGA KILLAR

Okej! Idag när jag har gått runt och gjort i stort sett ingenting här uppe i norr förutom att köpa ett par nya skjortor inför hösten så har jag funderat på VAD ska jag skriva på bloggen. Ja, nej det finns inte så mycket annat att göra här uppe och det är ju kul att blogga när man har tid och inspiration. Det var efter jag hade köpt de där skjortorna som det slog mig. Snygga killar. Så här kommer alltså min lista på top 5 snygga killar.

 
 
#1 Chase Crawford aka Nate Archibald i GossipGirl

Alltså denna kille. Så otroligt jädra assupermegasnygg. Avlider typ varje gång han kommer upp i rutan då jag kollar på serien. Hans blå ögon och snyggt klippta hår, hans skarpa käklinje och hans perfekta leende. Han är rent utav äckligt snygg. Visst är de andra killarna i serien också snygga, men ingen av dem är Chase Crawford snygg. Han är för mig en solklar etta.
 
#2 Adam Levine aka sångare i Maroon 5
 
Jag menar titta på honom. Behöver jag säga något mer? Det skulle väl isåfall vara att han som grädden på moset sjunger som en gud också. Man blir ju lamslagen. Sinnessjukt snygg.
 
#3 Penn Bagdley aka Dan Humphrey i GossipGirl

Okej, nu kanske det kommer fram vilken enorm GG dyrkare jag är och det kan vara sant. Men är det konstigt när de har så snygga killar i serien??!! Titta på de där ögonen liksom. Och läpparna. Och ansiktsformen. OCH HÅRET!!!!!! Är svag för lockigt hår. Dock kom ju det inte riktigt fram i denna lista men ja. Det är fint i alla fall. 
 
#4 Taylor Lautner aka Jacob Black från Twilight filmerna.

Visst finns det tillräckligt många snygga killar så att man borde kunna välja ut åtminstone 5, men de två första kändes ganska självklara och nu börjar det bli svårare. Men Taylor är ändå ett måste på min lista. Om han är placerad på rätt plats, eller om han borde ligga längre ned, vet jag inte. Men med är han i alla fall. Så grymt snygg. Keep it going.
 
#5 Marcelo Peña aka minutkändis från BigBrother 2012
 
Här är han tillsammans med sin fina Annica. De hittade varandra i huset vilket var lite kul. Följde säsongen lite till och från. Jättefina ögon, tydliga kindben och ett supergulligt leende. Tre av de huvudsakliga faktorerna som jag tittar på gällande utseendet hos en kille. Vet att många hade en hel del emot denna människa (vilket jag tycker är dåligt med tanke på att de inte känner honom) men satan i gatan vad snygg han är.
 
Brad Pitt
#BONUS Brad Pitt aka Han med stort H.
 
Helt ärligt så undrar jag om det finns någon som inte tycker att denna man är snygg. Visst är han inte någon etta på min lista. Men hallå, han är ju med som en bonus på slutet och om inte det betyder något så vetefan alltså. Bra jobbat Pitt. (pittpittpittpitt)


Det mina vänner var alltså min top 5+1 snygghetslista på kända killar. Man blir ju rädd på riktigt när man tänker på hur många snygga killar det finns i världen som man inte kanske ens vet om. Vet ju rätt många killar hemma i Öret som är snygga också, men det vore ju lite halvkul att skriva här kanske. Den listan är av det lite privatare slaget. He-He. De sticker fram näsan i Våghustorgstrakterna när solen skiner. Det är alltså då man ska sitta på en bänk mitt på Våghustorget, (alternativt på soleos uteservering) och spana. Mitt tips för idag.
 
Godnatt kära vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0