Måndag

Hola Hola!
Idag mår jag bättre än igår. Sitter just nu och försöker göra i orning på min mobil. Har rensat den från bilder och just nu uppdateras den. Funderar på att göra en systemåterställning också, men vi får se om det blir idag eller någon annan dag. Den har varit så himla seg på sistone.
 
Jahapp, måndag idag. Två dagar kvar tills jag flyr staden, igen. Känns sådär nu när inte bäztizfäztiz(:P) kan följa med, men jaa med och motgångar. Ännu en sån där segdag trots att vädret tillåter utomhusvistelse? Kanske. Det blåser ju så in i världen, och vet ändå inte vad jag skulle göra utomhus.
 
Puss.
 
Update: Helgrymt! Det blev som en helt ny mobil. Hoppas uppdateringen är lika bra som den är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0