we all want the same thing

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jobbigdag idag ändå.. Har varit otroligt trött och har mest bara velat dö hela dagen typ. Slutade ganska tidigt idag vilket var riktigt chill, men det gör mig ju inte direkt mindre trött.. Det jag satte mig här för att skriva om var ändå inte hur trött jag är utan ville bara berätta att jag har några nya favoriter på min spotifylista
dels Kevin Michael featuring Lupe Fiasco – We All Want The Same Thing - Feat. Akil Dasan Acoustic Version (kort titel...) som jag hittade i en utav step up filmerna som jag och frida kollade på för ett tag sen.
Och även Mac Miller – Donald Trump bara för att liksom. kanske bör tillägga att det är svänget i denna jag lyssnar på, inte så mycket på texten som är något speciell..
Ikväll är det jag som står för matlagningen hemma och det blir pasta med laxsås ala julia! Efter det ska jag även  (troligen) gå ut på promenad med min hund och en saknad gammal vän! (haha ja, ännu en! 2012 ska bli gammalvänskapsupptagaråret)
Nej nu ska jag väl förbereda maten genom att hacka rödlök.
OBS! Hatar att hacka lök, så om någon är intresserad av att göra det istället för mig, anmäl er i kommentarsfältet genast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0