step up, geni och näradödenupplevelse

bild totaltjyvad från frida
Det blev verkligen en mysdag, jag och frida tog en varsin stor kopp thé med lite frukostgrejsningar och vandrade upp på mitt rum för att börja kolla på första filmen step up! Sen fixade vi morötter med dipp och latte...  och hann kolla på step up 2 Sen lagade vi pastasallad och åt till kvällsmat innan vi drog vidare hem till André för en mysig Geni spelkväll! JAG KOM TREA, i'm so happy! fast egentligen hade André och Arvid suttit och tjyvövat på frågorna så tekniskt sett så vann jag.. heheheheh. Sen lyckades jag ju vid min och fridas pastasallads måltid glömma att ta tablett då jag inte tänkte på att det var laktos i pesto. lite fml på det då jag var döende halva kvällen.
Nu ska jag väl ta och krypa till sängs så att jag får mig någon sömn inatt!
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0