pajtastisk helg

seriösa cheyer igår på max... åh.. max...:s
Gårdagskvällen/natten var extremt bra då den som sagt tillbringades med världens bästa fridus och de två pöjkarna som inte bör nämnas vid namn... men okej då Brilgnjert Gulfentrejp och... ja vet fan inte vad den andra heter. Vi drack mängder av kaffe, åt hallonpaj, och glass som man kan se här nedan. Otroligt god har jag hört... att den var innan den blev uppäten alltså :P
Frida blev lite hungrig när vi kom in och hon fick syn på denna också så hon tog sig ett hugg!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAom!
När vi kommit hem efter den långa vandringen från max till Dr. Kristinas väg (drottning kristinas väg), och en sväng till warsawa och grejer... såg titanic och lite annat extremt underligt där ute i mariebergstrakten.
SOM SAGT NÄR VI KOMMIT HEM: så bestämde jag och frida oss för att titta på massa filmer vi spelat in med min mobil. ojojoj...
somnade typ vid halv fyra och när vi vaknade var vi hungriga som djur så då åt vi en riktig dunderfrulle!!! Vid tjugo i ett gick jag ut och fotade lite till fotoprojektet med pappa, sen vandrade jag och F iväg till lager 157 innan vi sedan gick vidare för att ta bussen in till stan. På staden skakade jag av mig fridus (lol) och mötte upp Julietta! Vi skulle fika på vasa men det var stängt......... KAOZZZZZ!!! så vi fick gå till vågen istället... långt ifrån lika mysigt men det duger i krig!
Vid fyrasnåret begav vi oss hemmåt och jag frös som en liten bebispingvin typ, så jag kallade på förstärkning, filmkollarpatrullen som man brukar säga. Vi började kolla på en japansk skräckfilm. (Nej det var inte meningen att den skulle vara på Japanska..) Sen började vi kolla på en annan skräckfilm där de snackade asful brittiska och filmen i sig var extremt torr... Sen såg vi på Taken... fast båda hade sett den så vi kollade typ inte. BRADÄR!!! Äta godis var roligare................ godis................mums, tänk om man hade det nu :o
NEJ, nu ska jag gå ned och borsta tänderna och gå och lägga mig.
TACK FÖR DENNA HELG GÖTT FÖLK
lol godnatt

Kommentarer
Postat av: frida

VÄRD helg som fan!

ÄLSKAR DIG <3

2012-01-29 @ 23:12:07
URL: http://fridahilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0