överdosering

Chacha bloggen! Sitter här och knaprar på lite kärnor, kokos och nötter, och ja, tanken var väl att jag skulle äta de där röda gojibären också men... de smakade skit. Prova inte.
Dricker thé också ur en utav mina gigantiska koppar. Är just nu inne på min andra kopp... kan man överdosera thé? Isåfall tänker jag göra det.
Fick sluta tidigare i skolan för Midia såg hur trötta/sjuka vi var på spanskan och tyckte synd om oss. Du älskade lärare! "Ni kan ju lika gärna plugga på glosorna hemma som här, eller hur?" -klart vi kan!!!!
Nu tänker jag skriva klart min novell och sedan min planering inför fotoprojektet. Blev ju då inget öppet hus för mig.
Min bror sitter i vardagsrummet och skriker med sina kompisar i skype för de spelar nåt spel som jag hatar något enormt fastän jag inte ens vet vad det heter. diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.
älskar huvudvärken också! puss //positivegirl_95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0