kRRRRRRRRRyddoRRRRRRRRRR

Gårdagens eftermiddag var extremt rolig. Har inte skrattat så mycket på riktigt länge!
Träffade många goda vänner och hade pajtastiskt trevligt. Måste få säga att det var riktigt krrrrrrrrrryddigt där alltså!!!! Köpte en munk, ett halvt kilo godis och en påse brända mandlar.........................................det var ju gott i alla fall!!!!! :o (min nyttiga månad är officiellt totaldöd)
När jag kom hem så var det ingen hemma och jag var hungrig. (trots allt godis) så jag ställde mig och lagade lite mat åt la familia. znel hezt.
Tack så mycket för eftermiddagen Fridus, Jenjen, Albert, Matte, Adam, Sebbe, Calle & Jonte!!!!!!! får vi fan göra om!!!!
GOdnaTT //(har engelskalektion)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0