just my luck when a stranger calls

Har inte orkat blogga de senaste dagarna, har inte kännt något behov av det och så. Måste ändå säga att jag har haft en väldigt bra vecka, it made me feel alive om man säger så. Har skrattat otroligt mycket, i torsdags var en utav de bästa dagarna på flera månader då jag var på toppenhumör hela dagen! (förutom när jag förlorade i schack, men det gick över när jag vann sen så det gills inte *dålig förlorare*)
Gårdagens kväll tillbringades med un pingüino muy guapo som lyckades spilla ut popcorn i hela min säng som förövrigt smakade bränt... Det var ju fredag den 13de så det var ju inte mycket att göra åt saken. Vi kollade på Just My Luck och kom överrens om att den var lite för överdriven vid viss eftertanke. Sen kollade vi även på When A Stranger Calls, och den var väl också konstig, eller ja.. jag såg väl inte riktigt hela filmen då jag blinkade väldigt långsamt, ni vet sådär så att det känns som att man bara blinkar som vanligt men nästa gång man öppnar ögonen så har det gått tre minuter...
Nu sitter jag här och har just kollat igenom en massa gamla kommentarer på bloggen, letade efter en speciell men efter att jag hittat den så hittade jag massa andra som jag helt förträngt vilket var roligt. Jag funderar på att gå ut på en promenix eftersom det är så fint väder, så får det bli. Men först ska jag dammsuga upp popcornen från golvet!
Har inga andra planer inför dagen vilket känns otroligt skönt med tanke på hur trött jag är.
Hoppas ni får en fin dag. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0