ge mig frihet

Plugg, plugg, plugg... ingen rast ingen ro!
Har suttit i stort sett sen jag kom hem och pluggat som aldrig förr. Jag och Jen har blivit klara med engelskaredovisningen som ska hållas imorn, tacka gud för det. Sedan har jag även skrivit lite mer på min novell som ska vara klar på fredag.
Imorn ska jag troligen stå på öppet hus vilket känns sådär med tanke på att jag har mycket att göra och jag är så gott som sjuk. Vill egentligen bara ligga hemma och sova, men om det inte blir något öppet hus så blir det ju att plugga istället så ja... Vad ska man säga lixom?
NEEE MEN ÄR DET POSITIVA KLUBBEN SOM ÄR HÄR ELLER?!?!?!?!?! tror fan så.
Nu: läsa igenom engelskan, borsta tänderna, läsa igenom engelskan, skriva novell, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0