det första av allt

2012 är här, det ska bli livets år. Idag har jag spelat årets första spel, kramat årets första kram och haft årets första djupsnack. Jag har gått årets första promenad och skrattat årets första skratt. Jag har halvt frusit ihjäl för första gången i år och det är fantastiskt hur bra jag faktiskt mår.

Hur allt än slutar nu så kommer jag må bra, jag kommer klara mig för jag har världens bästa vänner. Somliga stannar förevigt medan andra kommer och går. De som stannar förevigt kommer hjälpa mig att läka gamla sår. Årets första dag har tillbringats med världens bästa Jennifer och vi har verkligen bara chillat något otroligt. Livets chillare! Hoppas er första dag på året har varit bra, det har min. Även om det hela började med att jag halvt frös ihjäl... Det var ju i alla fall trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0