skriver detta med kniven i ryggen

Godmorgon bloggen hade jag tänkt skriva men sen kollade jag på klockan och insåg vad hon var. Inte morgon alltså.

Inatt har jag sovit extremt dåligt, kan bero på det att jag sov i en tältsäng som påminner lite om en hängmatta. "Är huvudet dumt får kroppen lida" brukar man ju säga och jag kan säga att min rygg lider något extremt, har så ont att jag är färdig att dö. Blir inget med stallet i kväll med andra ord, palla livet, känner mig så lat...
VILL ÅKA SKIDOR! Är så otroligt avundsjuk på alla som är uppe i Sälen, Bjorli, Trysil, Funäsdalen eller allt vad det nu än må vara! Ska iväg till Romme på fredag troligen, men hallå, det är ju måndag och det är ganska långt kvar till dess... Får hem mina nya skidor idag, awesomeness! Nu är det bara nya pjäxor som fattas, men jag får väl överleva med mina gamla sålänge.
Usch vad det blåser ute, hatar när det gör det. Sen tjejerna drog runt ettiden så har jag inte gjort mer än att släpa mig ut med hunden, äta och ligga i min säng med datorn bredvid mig medan 8 mile rullar på tv'n. eminem♥ lika bra varje gång. (som sagt, lat, men vad gör man med denna pain)
Har/håller på att redigera lite bilder också som kanske kommer upp senare. We'll see.
Tills dess, peace out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0