sööööndag

Söt råtta? R.I.P.............hehe
Idag har det varit söndag. Behöver man säga mer om saken? Jag tycker inte om söndagar.
Eller jag gör väl det, fast ändå inte. De är mysiga ibland men ändå jobbiga. Man har hela veckan framför sig till nästa helg, och visst har vi väl kanske lite kul i skolan och så men... denna vecka känns så extremt oplanerad så jag blir bara förbannad. Kommer ju vara liiiiite stressad.
Okej slut på klagomål. Jag har faktiskt varit ute och gått idag med Adam i det fina vädret! Eller ja, solen var precis påväg ner så det var ju inte så fint då längre... och kallt var det också. Kul att han just varit utomlands och sen kommer hem till detta lyxväder. Najs!
Nu har jag sett klart på "storebrorsan" och är väl lite småsur för att Jessica inte åkte, ORKA, är ju fast ju. borde sluta. usch.
Ska sova nu, tidigt och bra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0