sex laxar i en laxask

Lax under tillverkningsproceduren. Made by: Mr.J
Lång dag idag kan man ju säga. Engelskalektion som varade i en evighet och jag och Alberto satt där och jobbade stenhårt..........................................................typ. Sen samma lunch som vi ätit de tre fyra senaste dagarna nu, pasta med tomatsås som det ska vara bacon i men vetefan om det är nån alltså! Både Fridus och Jen har varit.. inte i skolan idag, bra sverige. Så spanskan var ju sedan extremt underhållande också, höll ju inte på att dö av trötthet eller så. Och blev så extremt glad när jag kom ut sen och insåg att det var något utav en snöstorm ute <3333333333333333 okej nej det blev jag inte, frös ju till döds för katten! Jaja, 24an hela vägen hem är ju chill att åka med iallafall när det är så kallt. På eftermiddagen var jag inne hos L och vi tittade på film och...... ja målade lax i paint(?!) med mera. jag hade faktiskt inte sönder lampan med flit iallafall!!!!!
Sen kom jag hem till ett varmt och kärleksfullt och lugnt hem. Eller ja, typ i alla fall.
Nu har jag talat i skype med världens bästa jenjen och är extremt jädra astrött och ska därför sova.
Godnatt små gulleapor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0