pepparkakor... i februari??!?!?!?!?!


Okej, chacha bloggen och allt vad man nu än brukar skriva såhär i början utav ett inlägg. Jag har ju som sagt varit hemma och sjuk idag och gjort i stort sett nada, inte ens kollat på film har jag gjort. Eller jo lite på youtube och så men det gills ju inte. (okej ni bryr er) Mina päron har tillbringat sin dag uppe på byn. (så bodde man i sveriges sjätte största stad) Och de kom hem för ungefär en timme sen. OKEJ SNART KOMMER JAG TILL SAK, LOVAR!!! Det gick till ungefär såhär:

Klockan var cirka 16:23 och 52 sekunder när mina päron trallade in igenom ytterdörren. De hade köpt med sig en baconcheeseburgare till mig ifrån mcdonald's (ni känner mig allt för väl ♥) Så i alla fall när vi ätit upp våra lunchburgare sådär vid middagstid så vankade min far iväg till kylskåpet och hittade där PEPPARKAKSDEG. Och kom ju då på den alldeles utomordentliga idén att han skulle baka kåldolmar. Okej, nej, man bakar inte ens kåldolmar, han skulle baka pepparkakor, hör och häpna! (plus det faktum att kål är något utav det värsta han vet) Och nu när jag sitter här uppe på mitt rum framför min dator igen, så som jag suttit i stort sett hela dagen förutom de tillfällen som jag släpat mig härifrån för att gå på toaletten eller något annat roligt, så känner jag pepparkaksdoften som nu spridit sig i hela huset.

MEN VA?!!?!?! Vad är detta?! Vadå pepparkakor i februari?! Till råga på allt så hade denna pepparkaksdegs utgångsdatum redan passerat!!! (För 12 dagar sedan) VARFÖR GUD, VARFÖR?!?!?! Sittandes här och sniffa den där doften kan ju nästan få en att tro att det är juletider, och här går jag och längtar efter vår och sommar, men nej. Vi håller fast i vintern och julen så hårt det går i den här familjen!! IT'S DRIVING ME CRAZY BITCHES!!!

Nu skulle det kunna vara så att detta inlägget är något överspekulerat och skrivit i all sin hast med tanke på att jag är så uttråkad så att jag skulle kunna dö, MEN, vadå pepparkakor i februari? Bitch pleeeeeease

Egentligen hade jag velat göra ett videoinlägg på detta men med tanke på att jag påminner lite om en blandning mellan en flodhäst och en groda med mina uppsvullna ögon pga sjukdom och otvättade hår så bidde det inte så.
Ni får istället föreställa er mig i egen hög person som sitter och överanalyserar situationen en vanlig lördag på sportlovet. (Jag är extremt melodramatisk.) SKA GÅ OCH ÄTA PEPPARKAKOR NU, CYA BITCHES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0