keep your enemies close

bild från tumblr i brist på annat.
var det ja. I alla fall när man får ett sånthär projekt som jag inte ens är intresserad av. Kanske hade varit om jag sluppit stressa och fått liiiiite mer tid så jag kunnat veta att jag kan göra det bra. Nu slänger jag ju bara ihop nåt och hoppas på att det blir bra. Jo, jag får klaga. Jag är duktig på det, fast egentligen så är jag inte på så dåligt humör. Eller jag är ju det fast ändå inte. Komplicerat. Allt är komplicerat och jag är trött på mycket.
Är det bara jag som känner att dethär inlägget blir en väldig kontrast gentemot det som jag skrev igår? HAHA
Lite skillnad. SKOJAR JU LITE, visst är jag trött på skiten men varför lägga energi på att stressa. Jag kommer bli klar, kanske inte i tid, och det kommer definitivt inte vara det bästa jag gjort, men jag kommer åtminstone göra det.
Stress is my enemy, men ni vet vad de säger, u gotta keep your friends close, and your enemies even closer.
Okej, förstår inte innebörden av ordspråket men så lyder det i alla fall!
Nu ska jag sova. Fuck BB, orkade inte idag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0