ingen rast ingen ro

Hola Guapas! Här sitter jag vid mitt köksbord, nyligen hemkommen från la escuela, med en kopp thé och två uppätna mackor. Utanför fönstret sitter en talgoxe och äter på en talgboll och det är även ett par gråsparvar där vad jag kan se. Trevligt sällskap till det plugg som jag har framför mig. Usch, det sköljer som en stor tung kall våg över mig när jag tänker på hur mycket som måste göras, men det är bara att försöka slappna av och ta en sak i taget. Behöver inte stressa, jag vet ju att jag hinner ändå. Eller det är i alla fall det jag försöker intala mig själv...
Nu ska jag ta tag i detta på riktigt, skriva åtminstone ett par notiser och kanske även den lokala nyheten till min lill-tidning. En annan fråga är ju vad den ska heta, är det någon som har ett förslag (som inte innehåller orden majs, senap, chocklad eller ost) så är de extremt välkomna! Ha en fortsatt fin dag så får vi se om jag slänger in något mer inlägg idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0