Hulga och falukorv trots fisk på menyn.

extremt snygg bild från helgen.
IDAG har jag varit extremt jädra asglad hela dagen. Taggad på livet eller? HAHA, nej men gud va vi har skrattat...
Älskar vår klass! Ja.. sen har Jennifer lyckats få "Hulga" på film vilket kanske inte var jättebra... Hulga ska finnas och så, men inte på bild och film, hon gör sig inte så bra där. (observera att jag pratar om henne som en annan person mina vänner :P)

Det roligaste måste ändå ha varit när vi stod och väntade på bussen och Alex var kissnödig som ett as och jag och jen sa att han skulle hinna springa in på toa och han sprang iväg till elskåpet mittemot HAHAHAHAHHAHAHAHA, jävla sär. Undrar vad matgästerna inne på mersmak hade tänkt om han ställt sig där... "fin utsikt..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0