here it comes; den andra bloggen

HEJ PÅ DIG ANONYM! Vill börja med att säga att jag tycker du har ett fint namn. Eller nej juste, det vet jag ju inte för du ville inte skriva ut det här nej. Nyfiken som fan men för svag för att stå för din fråga och dina åsikter. Alltid trevligt och jag finner det rätt roande faktiskt!

Eftersom att jag är så extremt snäll så tänker jag berätta att min andra blogg heter http://jcarnebrant.blogg.se, den är dock lösenordsskyddad och precis som du säger "hemlig" förutom för mina närmsta vänner. Jag skriver om vad jag vill på min blogg eftersom den är just min så nej, inte så onödigt tycker jag inte! Dessutom så är ju skadeglädjen rätt stor nu när du är så nyfiken. Dagböcker kostar pengar och är gjord av papper som tas ifrån träd och för att hugga ned träd så krävs stora maskiner. Jag är miljövänlig!
Tack för att du tog dig tid och glad alla hjärtans dag :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0