fläscht som Sid i ice age hade sagt

ännu en bild från förra veckan eller när det nu än var som jag var ute och fotade
Okejdå, designen fick ändras här också. Hela alltet är uppdaterat här i stort sett om man säger så. Tagit bort den fula klockan och den stora bloglovin' följarknappen och satt dit en sånhär istället ->  bloglovin
Sen har jag ju som sagt en annan blogg som för tillfället ser likadan ut, ska byta header där så blir det lite mer rätt, hehe. JUSTE headern är ju ny fast ändå samma grej, bara lite annan text och så är den bredare och så.
Bilderna kommer härmed att bli större också, så som de ser ut om ni bläddrar ner lite till inlägget där jag fotat blåmesar där jag ändrade storlek på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0