filmkväll deluxe

söta...jag tycker om dig.
Den här dagen har varit extraspecial chill. Har inte gjort någonting, inte ens varit utanför dörren för att kika på solen som jag såg sken igenom fönstret. Förrän på kvällen alltså, nattuggla... hej omställt dygn.
Kvällen tillbringades med han.. (den?) på bilderna.. Vi lagade hemmagjord pizza, var ute med el perro och köpte godis. Kollade på en dålig film och åt godis.
Räknade även ut hur många steg det var från mitt rum till köket och tillbaka. Måste erkänna att vi är extremt bra på att beräkna då vi gissade precis rätt på 33 steg!
Nu ska jag sova, skolan börjar snart... ganska exakt 30 timmar... OKEJ PUSS GODNATT!

Kommentarer
Postat av: linnea

nuttisar. vill bara gosa ner mig hos er, haha!

2012-02-26 @ 20:02:03
Postat av: natalie (har ingen blogg)

är det din pojkvän? Eller är ni bara kära haha, bra blogg förresten! Du tar fina bilder

2012-02-26 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0