en extraordinärt bra spellista för "innanläggdagsstunder"

målade lite för första gången på evigheter häromdagen
SPELLISTAN:---->>>>>chiiiiilllllllll<<<<-----
Ville väl med detta också meddela att jag lever, har bara inte haft något intressant att skriva om.
JENNIFER IS BACK FROM HER TRIP!!!!!!!!!!!!!!!!!! LIVET ÄGER IGEN, typ!!!!!!!! Har saknat dig mer än jag själv insett sockerpullan, det var så tomt utan dig.
Dagen har bestått av Svenskalektion, Idrott med HLR... och sedan knalla runt på stan med mina godingar även om vi alla utom norrlänningen var trötta som as. Hem till vårt lugna, fina, stillsamma, trygga, trivsamma och extremt trevliga hem. Nej, vadå? Ironi? Vad är det? Har både lagat mat, tvättat och varit ute med hunden. Hej jag heter Julia, är snart 17 bast och är den perfekta dottern. Har ni något ni behöver hjälp med? Kommer på stubben!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0