a la casa de gangsterjocke


Har haft ett par extremt mysiga dagar med mina finaste. Jag utser härmed Joakim till en i gänget trots det faktum att han går på lite fel skola och är veckans bög :P
Igår när vi kom hem till Jocke så gjorde vi tacos, kollade på bb, och film innan vi somnade. Lärde oss även att den äldsta guldfisken blev 41 år gammal och hette Fred. Värt att veta! Och så skrämde jag J, och hans min blev kvällens höjdpunkt ungefär.
Imorse vaknade jag med solen i ögonen på en madrass som låg på en luftmadrass som inte innehöll speciellt mycket luft. Tur att jag hade en vanlig madrass ovanpå! Vi åt frukost och gick sedan ut och lade oss på studsmattan i vårsolen, extremt mysigt! Senare drog vi in till stan, käkade på la baguette (något jag ångrar nu på grund av currylukten) och drog oss sedan åt varsina håll.
Nu ska jag se på det där skitprogrammet och sedan packa ihop lite saker inför imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0