Sedan sist

Måste erkänna att bloggen har varit lite död på sistone. De senaste åtta inläggen har varit tidsinställda och jag har inte ens brytt mig om att gå in och kolla hur det har sett ut. Mindes inte ens vad det var jag tidsinställt.
 
Bloggen har varit lite som mitt liv på sistone. Och det är väl lite det som är tanken med min blogg. Att den ska spegla mitt liv i bilder och skrift. Sedan sist jag skrev ett "dagboksinlägg" har det inte hänt speciellt mycket. Det har varit ganska lugna dagar. Har kommit hem till gamla fina Örebro, målat hos mormor och morfar, träffat vänner, haft sleepovers, åkt inlines, shoppat, varit på födelsedagsfirande, gått på bio och bara varit. Chillat i en guldfiskskål.
 
Okej, det var typ det jag hade att berätta. Jag finns *hejhej*.
Hasta la vista.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0