Hemkärnat smör, varm känsla i byxorna, flygande däck och en egen sambo.

Det mest avancerade jag har gjort idag var att övningsköra. Det blir lättare och lättare för varje gång.
Annars har jag inte ens lyft ett finger och jag som hade lovat mig själv att städa på mitt rum. Well, jag hade också lovat mig själv att duscha precis som igår eftersom jag inte har tvättat håret sen i torsdags. Nu har det just slagit över till måndag och jag skulle i princip kunna dra smörkniven i håret imorgon bitti istället för i smörpaketet. Fräscht. Det där skulle man kanske ha varnat känsliga läsare för att läsa innan ni läste. Jag ber om ursäkt för mitt obetänkssamma sätt att skriva ut det där på. Fast egentligen inte.
 
Efter det att jag har duschat imorgon kanske jag till och med kan kosta på mig att byta lakan i min säng. Och när jag väl duschar så borde jag raka benen. Jo, så får det nog bli. Egentligen kanske jag skulle kunna rensa rummet imorgon istället. Jag skulle kunna lova mig själv det, fast då blir jag så sur på mig själv när jag inte gör det så jag lovar inget. Jag kan ju liksom bara ha det i bakhuvudet lite grann sådär.
 
Jaha, har spenderat rätt mycket tid framför OS idag. Relativt spännande. Först marathon loppet, sen seglingen där Sverige tog sitt första guld. En varm underbar känsla spred sig i hela kroppen på mig när jag såg hur otroligt glada de var över att ha tagit hem det. (Nej, jag kissade inte på mig, jag kände "empati"). Såg senare simhopp, och friidrotten. Bolt är ju verkligen ett riktigt hejdundrande åskmoln. Den killen vet hur man springer! Sen tyckte jag att det var lite roligt med han som hette Gay i efternamn också. (Vill understryka att jag inte är homofob på något sätt.) Men fatta att komma och presentera sig som Gay. Tänk att som svensk heta bög i efternamn liksom? "Hej, jag är Bög!". Eller "Hej, jag är Straight" också för den delen. Vafan spelar det för roll vilken läggning du har? får man nog ofta som fråga om man heter så. Och så måste man förklara att det faktiskt är ens efternamn. Jobbigt läge. Rentutav pinsamt att behöva förklara en sådan sak. Och pinsamt för den som ställt frågan också för den delen.
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Hörde att det var hälsosamt att sova, speciellt eftersom jag i förrgår natt sov alldeles för lite och skrattade alldeles för mycket (om det nu är möjligt??). 
Dessutom har jag ju ont i rygg och nacke efter gårdagens Go-kart incident. 
 
För att bjuda på ett lätt skratt:
Jag hade alldeles för hög fart i en alldeles för snäv kurva och flög alleles för långt utanför banan. Ni vet de där däcken som ligger utanför banan av säkerhetssjäl?? Mmmhh, jag var tvungen att prova så att de verkligen stoppade gokarten. :):):) Det gjorde dem :):):) Hade däck över hela mig och efteråt hörde jag hur resten av gänget som hade kört pratade om min krasch. "Jävlar vad hon körde!!! Såg ni?!" Vet inte ännu säkert om jag ska tolka det som något positivt eller negativt.. Fast jag såg en tjej som körde gången innan och hon körde nog aldrig i över 30 km/h och det såg jävligt mesigt ut. Så hellre gasen i botten och utanför banan än att köra som en mes tror jag. Visst fick jag idag lida med en sträckt rygg och en öm nacke men det var det nog värt. Förstår ni hur förvånad jag var när detta hände och hur roligt det måste ha sett ut när däcken flög åt alla håll för att sedan landa ovanpå mig?! Synd att ingen filmade.
 
Sen sov ju den där Fridus hos mig också. Ja, jag skulle nu vilja gå ut med erkännandet att vi har blivit sambos. Vi flyttar lite emellan her place and mine, men annars så. Ja, eller vi är i alla fall SÅ GOTT SOM sambos. Helt rätt. Hon har tandborste hos mig också sen ca ett år tillbaka så det är typ som att hon bor här.
 
Dags att sluta skriva och sova lite kanske??? Jo men jag har faktiskt en ursäkt. Jag är rädd för mina drömmar och har det därför lite jobbigt att sova. Inte så att det är mardrömmar på det viset. Mer så att de är jobbiga. Men jag ska väl försöka nu ändå. Sov gott mina små gullefjun. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0