New lilla indien

Tre instabilder från kvällen.
Hej. Nu har jag suttit och blivit lite inspirerad av min fina vän Emlan som skrev ett fint inlägg. Gud vad jag är lyckligt lottad som har hittat så fina vänner som jag faktiskt har! Ni alla betyder så otroligt mycket och utan er hade jag troligen legat och gömt mig under en sten eller nåt idag... typ. Tackyou for being ni som man are säjing in Swengelska.

Har haft en grymt fin kväll med mina fem favoriter, plus tre till lite senare där!
Vi möttes vid bromsplan och vandrade sedan vidare till restaurangen New Lilla Indien. Grymt god mat! Eller ja, redigt stark, men god! Planerade även inför måndagen. Oh god, we're going to have so much fun!!!
Puuuuuuusssss

Kommentarer
Postat av: emelie

tack detsamma du! <3

2012-04-29 @ 15:40:26
URL: http://mlianderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0