Långfredag i Tänndalen

Sitter och försöker skriva mitt svenska-nationella tal såhär på långfredagskvällen. Går inte jättebra, är så jädra oinspirerad. Och vad spelar det för roll att det är långfredagskväll när man sitter uppe i funäsdalen liksom? Det roligaste som finns att göra här på kvällarna är typ... Okej, kommer inte ens på något. Bra där.
Valde i alla fall att gå ut till boden och sätta mig (observera att det är ett i ordning gjort rum med två sängar där jag och kusin också sover) och skriva på talet och äta godis. Kul!!!
Nåja, har i alla fall haft en ytterst trevlig dag i skidbackarna då solen strålade som tusan och himlen var blå som en himmel kan vara! Solskyddsfaktor kanske hade varit läge att ha på sig då jag bränt mig i ansiktet, fast äsch, så mycket bränner det inte heller. Roligt inlägg.
Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: emelie

takktakk//tjejen som låter som mössen i askungen för att få med allt... <3

2012-04-10 @ 21:28:06
URL: http://mlianderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0