vasakonditoriet

chacha bloggen! sitter just nu på vasakonditoriet med datorn, mobilinternet, jeppe, feffe, berget och mig själv, kannibalen! vi sitter och sjunger på lustiga melodier (med vi menar jag de andra med tanke på att jag inte har någon röst) men vad gör det om hundra år!HAHA nu lyssnar jeppe på en sär melodi som inte går att sjunga och feffe spelar angry birds och berättar precis vad som händer så vi vet liXOM och jag och fridus -också kallad berget - sitter här på vår egen sida och chillar med livet!
HAHA jajaj vi har askult på restaurangen och allt sånt, fikat var fan fint som snus och ja livet leker (hade lekt ännu mer om jag hade haft röst) men solen skiner ju förfan!
JAJAJAJAJA SNUSMUMRIK SOM LÄRARE OCH NU SKA JAG VARA SOCIAL, puss och kram
MINA SMÅ ÄÄÄÄÄLSKLINGS GOFIKARE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0