varför vill du stå med mig i regnet?

Den här helgen började jag i fredags med att umgås med en utav mina bästa vänner som jag inte träffat på typ en vecka, haha kändes som mer kan jag säga er då vi förut träffades fem dagar i veckan... Jaja, i vilket fall som helst så drog vi upp på stan och så vare filmkväll så då drog vi dit, mys
Sen sov jag hos henne och i lördags drog vi ut en stund på marieberg och jag köpte ett nagellack och lite andra nödvändigheter. Nytt thé mmmmmmmums, älskar verkligen thé<3 heheh, fyi
Sen halva lördagen spenderades åt att plugga.. eller ja nästan, roligt osv. Och söndagen satt jag också mest och gjorde ingenting/pluggade. orkar inte. är redan skoltrött, bra julia! NEJ nu måste jag skärpa mig, jag bara skojar är egentligen inte skoltrött, jag bara tror att jag är det. note till mig själv: Sluta stressa det leder bara till illamående.
JUSTE håller på att spela sönder den aukustiska versionen av Jag gråter bara i regnet - Newkid, den är så stört bra och mår dåligt för att jag kanske kommer spela sönder den. Usch, vill inte tröttna. OKEJOKEJ onödigt inlägg, jag har bloggtorka, inget att skriva om, är bra stressad inför allt i skolan fast jag inte borde. det är ju bara att göra!! "bara"..
jaja, nu ska jag sluta slösa er tid, ha en fortsatt trevlig dag, drar iväg till stallet nu
pusshej

Kommentarer
Postat av: JEMPA

KÄRLEK TILL DIG <3 ta en sak i taget!

2011-09-19 @ 19:18:31
URL: http://jennifererikas.devote.se
Postat av: L ♥/ w a z u p

ååh, té! Dricker massor nu när det börjar bli kallt, jättegott!

2011-09-20 @ 13:07:38
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0