gymnasiemässa, humor och italiensk mat

Hej på er gott folk! Innan jag börjar skriva om min dag och allt det där intressanta som jag vet är roligt att läsa (eller?..) så tänkte tipsa er om en supersmart sida som ni som bloggar verkligen har hjälp utav! DEN SUPERSMARTA SIDAN som gör att ni får mer bloggläsare, tro mig, det hjälper!!
NU
Igår så stod jag i JB's monter på gymnasiemässan från klockan halv tre till klockan åtta och det var verkligen aaaskul. Jag älskar att prata med folk, det är stört roligt och jag blir så glad av alla människor! hahha gaaaaaal1
Och efter när jag stod på en busshållplats och väntade på farsgubben min som skulle fiska upp mig så kom den otroligt fluffiga jennifer, hennes pojke och en Urban (även kallad felix) seriöst skönaste människorna i stan! vi stod där och garvade och hade kul med våran galna (läs: torra) humor!!! (se bilden)
Imorse när jag skulle ta mig upp ifrån sängen var det inte lika kul... Ont i hela kroppen efter att ha stått upp så länge och bara pratat och pratat, och dessutom som grädde på moset så hade jag världens träningsvärk från ridningen i måndags inte najs, men vad gör man, jo man krälar sig upp ifrån sängen och tänker "nej nu får du fan ta dig samman eller så måste du gå ner och duscha iskallt!!" jag valde det första alternativet. Jag tog mig samman och gav mig av ned för trappen för att fixa inför skolan. I skolan hade vi foto eller vad lektionen nu än heter vad vet jag lixom, och så satt vi och redigerade bilder hela förmiddagen! Inga fel skulle man kunna säga! Sen idrott och sen följa med Emelie till bra begagnat (vad är det för namn, kan det inte heta typ secondhand store eller nåt mer coolt?) där hon skulle möta upp sin mor, sedan raka vägen hem, och jag kan säga att det var 589 steg därifrån hem till mig Emelie, och jag sa 500 meter, ganska bra gissat!
Nu ska jag göra klart fotouppgiften och sen laga mat, tror det blir italienskt idag faktiskt (slår på stort)
Ha en fantastisk fortsatt dag, så hörs vi någon gång i sänder.
adjöödåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0