LIVET LEKER PLUS MINUS NOLL

imorn äre tedag!!!!!!!! "för att du gillar det"
är så otroligt lättad över att äntligen vara så nära klar med mitt PM som man kan bli, jag har sparat en innehållsförteckning till tretimmars lektionen imorn!!! ååååååååh är så glad argahblargh.
imorn ska jag göra något väldigt förskoleaktigt, det tycker vi om, fast det är en hemlis!
och ska ta skolfoto imorn också... funderar på att se ut som en gris.. har märkt att jag är ganska bra på det :P
nej, men vafan nu ska jag kila ner för att duscha så jag får gå och lägga mig idag, vill inte ha mörka ringar under ögonen imorn!!!
ha en förjävligt bra natt, för det ska jag
nattinatti

Kommentarer
Postat av: LineNielsen

hahaha min gölliga pokje! :D

2011-09-28 @ 20:18:52
URL: http://linenielsen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0