if u thought 'bout me half as much as I think of u, u'd think 'bout me half day and half night

Hej min älskade blogg och ni som läser! har inte bloggat på hela helgen men tänker inte ursäkta mig för jag tycker att det är töntigt. Jag sitter här i min älskade säng och jag är nyduschad så håret dryper så att hela sängen blir blöt... nejdå inte hela, bara halva. Gårdagen tillbringades med min kära kusin linnea, och vi flög runt hela stan på jakt efter höstskor och jacka till mig och sen for vi även iväg till marieberg galleria innan hemfärden var ett faktum. Väl hemma så var jag en svart tubhalsduk (gina tricot 99:-) och en hårklämma (h&m 19.50:-) rikare. Sen smsade min kära vän frida och frågade om jag ville äta tillsammans med henne och vår klasskamrat/hennes nyblivne pojkvän albert, och jomenvisst ville jag det på villkoret att min kusin fick följa med, och tänka sig det fick hon! Så Paco's blev det till kvällsmat för oss, mumsfilibaba (nu är jag fattig som en fattiglapps fattiglapp) tur att jag snart får mitt studiebidrag.
Idag har jag och mamma varit på stan för att leta skor på riktigt, och nej inga skor blev inhandlade idag heller då de skorna jag hade tittat ut inte föll henne i smaken (pga kostnaden och faktumet att de var syntet). Men jag har kollat ut tre par och nu måste jag bara bestämma mig... inte min starka sida kan man väl sammanfatta det hela som. Men en vinterjacka fick jag (älskar den) och en skjorta och två tröjor följde med mig hem från lager 157!!! kunde ha köpt hela sortimentet där ungefär om jag hade varit gjord av pengar...
När jag kom hem satt jag vid mitt älskade piano i dryga timmen innan jag var snäll och hjälpte min mor med att laga mat. Har tagit ut en bit utav låten The heart asks for pleasure first - Michael Newman
NU har mitt hår slutat droppa så länge som jag suttit här och jag funderar på att gå ned och borsta tänderna och göra mig i ordning för ett avsnitt gossipgirl och sedan sova så trött som jag är!!
Hoppas ni haft en ypperligt trevlig helg, för det har jag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0