dagens viktigaste måltid

Tumblr_lrm0w3ulrl1r1r1qfo1_500_large
Blake Lively - bild från we♥it
Hej på er mina små kultingar, sitter just nu vid frukostbordet och min buss mot Pettersberg där vi ska ha idrott går inte förän om drygt två timmar! Varför är jag uppe nudå om jag inte behöver gå upp förän om en timme? - Jo dra på trissor jag ska faktiskt skriva lite på mitt PM hade jag tänkt. + att jag faktiskt vaknade för ca en time sen helt utan att någon eller något väckte mig!! (duktig)
Tänkte bara berätta att jag aldrig såg något GG igår men att om jag fortsätter jobba nu och det går bra och jag kommer långt och så så kanske jag kan tillåta mig själv att se ett avsnitt ikväll, bara för att ni bryr er jättemycket..
that's all for this morning guys, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0