"bland djuren vill jag leva och i halmen vill jag rulla"

vad vore livet utan reklam?! gud och jesus, herre min skapare säger jag bara, mänskligheten skulle inte överleva! (jag menar rolig reklam) den lilla hungern, de små bebisarna som dadadadar med undertext, ica reklamer osv

keeeeeeebab kebab kebab kebab!

 

 

wellwell, här sitter jag med fuktigt väldoftande hår efter duschen som jag nyss tog. Eller nyss och nyss, för en stund sen med tanke på hur lång tid det här inlägget har tagit att skriva, har både hunnit kolla på idol, halva house, duschat och sett ett avsnitt gossipgirl och DET är lång tid. och det där fick mig att framstå som om jag inte har något liv... oj. sorgligt men sant typ..

 

Dagen har varit... mycket. När jag kom hem så snurrade allting bara runt och då är detta bara mig vi snackar om medan jag oroar mig för andra, och hur ska då de känna tänker jag då. Livet är inte alltid en dans på rosor och det har jag accepterat för länge sedan nu, men det är när det gäller mig själv som jag accepterat det. Det är värre när det är andras liv som inte dansar.

Min klass är i alla fall underbar. Fridus, Jennifer, Albert, Kamran, Jessika, Jesper, Matilda, Alex, Lisa och ja allt vad ni nu heter, haha vet alla men orkar inte skriva ni vet väl själva SAMED11A, <3

Tre år ska vi gå tillsammans och jag har en stark känsla av att det kommer bli tre bra år. Imorgon till exempel kommer bli bra när jag utklassar er alla i golf (eller hur var det nu? Hade jag hållt i en klubba någon gång ja och grannens fönster klarade sig ju faktiskt men bollen är, såvitt jag vet, ännu idag spårlöst borta)

Det kommer bli guld, det är inte svårt med personer som får en att le vareviga dag. Kanske är vi bara nykära, vad vet jag, men ändå. Just nu känns det bara så freaking awesome att gå i samma klass som er. Tack för att ni finns och var god tacka era föräldrar också :P:P

OCH MED KEVIN MILLEWRR blire asnajjs med golf imorn och allt!! fantastiCo mi amigos!!

Näe, men vad sägs om en god natts sömn eftersom jag inte fick någon sådan inatt, eller igår natt?

Vi satsar på det, precis som kamran gör på kevin,(tolkningsfrihet på det) så lever alla lyckliga i alla sina dagar. Hasta la vista babies!

Tack och god natt, och tack för att jag finns ändå.

överredigerad på fridus idag på fotolektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0