dance like it's your last night

Åh herregud, det känns i hela kroppen att jag dansade lite för mycket och sov lite för lite i natt! Inte kul, men ändå värt med tanke på hur kul vi faktiskt hade.

Imorse vaknade jag upp i Fridas säng med Jennifer vid min sida och ingen Frida, för nej hon hade blödit näsblod och sprungit iväg till soffan för att sova där istället. Kanske tur med tanke på att vi antagligen hade kokat om hon legat kvar så varmt som det var...
Vi åt lunch till frukost innan vi följde Fluff till busshållplatsen då hon skulle bege sig av hemåt. Sedan tog vi våra racercyklar hem till mig och sålde lite kakor och nu har vi "bara" 12 burkar kvar tillsammans att sälja... Hur skall detta sluta? Jo det slutade idag med att vi låg döda i min säng och kollade på "Hur många lingon finns det i världen?", en ganska bra film då Fridus är en utav huvudpersonerna tycker jag!
NU: torka mitt nyduschade (♥) hår och sedan krypa ned i min säng, äntligen har längtat hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0