tröttast i staden

Sitter i skolan och tar för tillfället en liten pause ifrån skrivandet på talet som vi ska hålla nu på fredag. Vi fick välja en av de 30 mänskliga rättigheterna och ska berätta varför just den är så viktig. Jag har valt "rätten till privatliv".
Det ska vara på ett A4 och jag har typ en sjundedels sida kvar att skriva så det känns ju helt okej, och sen måste jag självklart finslipa lite på det sen.
Jag är idag så otroligt trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, imorse var svåraste dagen sen jag började på John Bauer att gå upp ur sängen hittils, och låt oss sammanfatta det hela som att det var SVÅRT.

I eftermiddag/kväll, bär det av till stallet för att rida för första gången på två veckor, kulkul, om jag bara inte var så trött... Nej men nu ska vi inte vara sådana!
-Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0