this friday night

bilder från bussen på klassresan, 9D!
Eftermiddagen och kvällen har varit lugn, eller hela dagen egentligen. Hade en redovisning i skolan men det var typ det, och det gick ju finfint. Sen hem till mina älskade morföräldrar för att städa och fika och allt som tillkommer och sedan hem och äta och gå ut med el perro. (hunden)
Jag tror jag var ute och gick i typ två timmar, jag gick runt och korsade min egen väg flera gånger men det är sånt man får ta. Jag pratade nämligen med en viss fröken Jenjen i telefon och vi hade ju faktiskt inte setts på flera timmar så vi hade mycket att prata om! Haha, nej men känns bra och är superglad för att jag har träffat dig, 'cuz u're so fkn amazing *me gusta face och konstig dialekt*
Nu ligger jag i min säng och har just läst alla bloggar som är värda att läsa, och funderar på att gå och lägga mig. Är sjukt trött! Tror det får bli så, puss mina små kycklingbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0