men oj hej bloggen, jag lever typ!

Har inte haft varken ork, lust, inspiration eller tid till att blogga, och det har jag inte just nu heller för jag vill egentligen bara sova och ska ändå duscha innan dess... Anyway, det har varit en del med skolan nu, slutspurten inför höstlovet i guess (tagga ffs), imorn är det engelska redovisning och en inlämning och på fredag matteprov + några intervjuer till skoltidningen som ska vara klara! men det är lugnt för allt är kul så det blir inte så jobbigt (ja okej, matteprovet kanske inte är jätteroligt)
Igår satt jag och Fridus och pluggade på biblioteket för första gången i våra liv och jädrar vad bra det gick att plugga där, kommer nog bli stammisar där så att säga hehehehhehe, dvs när vi har något att plugga på!
Breaking Dawn har snart premiär och jag tror jag döööööööööööööööööööööööör,,,,,,,,, okej kanske inte dör men nästan! T-A-G-G-A!!! Jullanbullan och jag ska gå tillsammans precis som planerat sedan drygt ett år tillbaka haha!
Nej, nu håller jag på att somna, inte konstigt kanske med tanke på att det känns som om jag knappt har sovit något i natt då jag DRÖMDE att jag pluggade... hemska mardröm!

juste, anledningen till bilden är för att vi idag dansade på idrotten till just den underbara låten och dansade "very synchronized, it looked professional!" , eller det var iallafall vad vi fick höra av säkra källor så att säga.(mr. miller)
SOV NU JULIA, HEJDÅ<3
tillagt: Varför läste jag leverpastej istället för "lever typ!" i rubriken just... TIME TO SLEEP MAYBE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0